تاریخچه روتنگران پارسه


!We offer great products

بزرگترین تولید کننده لوله کاروگیت و دستگاه جوش لوله پلی اتیلن در خاورمیانه

  • بزرگترین-قطر-در-لوله-کاروگیت

جوایز و افتخارات روتنگران پارسه

محصولات و برند روتنگران پارسه با تلاش زیاد در این سال ها موفق به کسب عناوین بسیار در زمینه های مدیریتی و کیفیتی محصولات خود داشته و محصولات خود را به خارج از مرزهای ایران عزیز هم ارسال میکند تا برندی باشیم نام آور و سربلند در صنعت ایران .

لیست کامل گواهینامه ها و افتخارات
30+

نمایندگی فروش


ما در تمام ایران عزیز نمایندگی فعال اهدا میکنیم، شما هم میتوانید یک نماینده باشید...
100+

محصول تولیدی


بیش از 100 محصول تولیدی در روتنگران پارسه و انحصاری برای اولین بار در خاورمیانه
200+

پروژه های موفق


صد ها پروژه در صنعت آب و فاضلاب، گاز و ... و مجری بسیاری از طرح های برون مرزی
20+

سال تجربه و تولید


بیش از بیست سال در صنعت تولید دستگاه های جوش پلی اتیلن و لوله های پلی اتیلن


معرفی گروه تولیدی روتنگران پارسه

گروه تولیدی روتنگران پارسه با سالها تجربه در ساخت ماشین های جوش پلی اتیلن و ابزارهای جانبی و آموزش به کارشناسان و کارفرمایان در زمینه جوش بات فیوژن در تلاش است تا شما بهترین محصولات جوشکاری و بهروری را در پروژه های آب و فاضلاب داشته باشید.
  • معرفی مدیریت روتنگران پارسهمهندس محمد رضا عزیزی قهرودی (مدیرعامل): 09121249231

    مدیریت گروه تولیدی روتنگران پارسه بعد از سالها تلاش در این حوزه همیشه کسب رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و با ارائه کالیبراسیون و خدمات رایگان در حوضه ساخت ماشینهای جوشی پلی اتیلن این شرکت را با شرکت های مشابه متمایز نموده است. کسب رتبه A در انجمنهای داخلی و خارجی حکایت از برند بودن و استفاده از مدیریت بالای مجموعه روتنگران پارسه می باشد.
  • بازرگانی واحد فروش داخلی مهندس محمود اسدی (مدیر فروش): 02632705542

    گروه تولیدی روتنگران پارسه با برگزاری دوره های آموزشی جهت مدیران فروش سیستم مدیریت فروش را مطابق با آخرین تکنولوژی های روز ارائه مینماید مدیران فروش با اطلاعات فنی کامل در خصوص محصولات تولیدی پاسخگوی شما عزیزان و مشتریان عزیز در تمام ساعات شبانه روز می باشد . بازرگانی فروش داخلی روتنگران با ارائه اطلاعات فنی در خصوص محصولات تولیدی و همچنین شرکت در مناقصات داخلی کارگشای سوالات و اطلاعات در خصوص ماشینهای جوش می باشند.
  • واحد بازرگانی خارجی واحد برون مرزی: 02632705542

    گروه تولیدی روتنگران پارسه بجهت داشتن مشتریان وفادار در خارج از کشور و جهت خدمات رسانی به آن عزیزان اقدام به واگذاری نمایندگی نموده است. جهت دریافت هرگونه قطعات و خدمات پس از فروش مشتریان خارج از کشور میتوانند به نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه نمایند.

گروه تولیدی روتنگران پارسه بر اساس خط مشی همیشگی خود (کیفیت برتر و رضایت خاطر مشتری) با بهره گیری از نیرو های فنی و متخصصین زبده و با استفاده از بهترین مواد اولیه گامهای اساسی در جهت بروز کردن محصوالت تولیدی خود (دستگاه جوش پلی اتیلن) و (لوله های کاروگیت) مطابق با استاندارد های بین المللی برداشته است.

گروه تولیدی روتنگران پارسه در اکثر نقاط جهان بعنوان تولید کننده ماشین های جوش پلی اتیلن با کیفیت بالا شناخته می باشد.

گروه تولیدی روتنگران پارسه همیشه سعی بر استفاده از نوآوری ها و تکنولوژی های نوین داشته و این خود باعث رشد و ارتقاع این شرکت بوده است. این شرکت توانسته با بهره گیری از آخرین تکنولژی روز دنیا ماشین های جوش پلی اتیلن را تا سایز 2000 میلیمتر طراحی و تولید نماید از افتخارات این شرکت اخذ گواهینامه های داخلی و خارجی به جهت تولید برتر و لوح تقدیر در نمایشگاه های خارجی و داخلی بعنوان تولید کننده نمونه می باشد.

خدمات توزیع پشتیبانی و گارانتی ، این شرکت را نسبت به شرکتهای دیگر متمایز می کند گروه تولیدی روتنگران پارسه با داشتن ابزار های بهروری در پروژه به شما کمک می کند تا مراحل قبل ، حین و بعد از فرایند جوشکاری لوله را کامل نماید.

گروه تولیدی روتنگران پارسه با سالها تجربه در ساخت ماشین های جوش پلی اتیلن و ابزارهای جانبی و آموزش به کارشناسان و کارفرمایان در زمینه جوش بات فیوژن در تالش است تا شما بهترین محصولات جوشکاری و بهروری را در پروژه های آب و فاضلاب داشته باشید.

روتنگران بعنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات بات فیوژن (جوش پلی اتیلن) از همان آغاز سعی در کسب رضایت مشتریان حرفه ای داشته است. پیشرفت و نو آوری هایی که این شرکت در صنعت جوش لوله پلی اتیلن داشته مارا به عنوان الگوی صنعت جوش لوله پلی اتیلن معرفی کرده است به همین منظور این شرکت در اختراع و ابداع دستگاه های جوش پلی اتیلن سی ان سی ماشین جوش نیمه هیدرولیک و دستگاه های جوش لوله پلی اتیلن هیدرولیک و الکتروفیوژن و ابزار الات جانبی به عنوان اولین و حرفه ای ترین تولید کننده در اکثر نقاط ایران و جهان شناخته شده میباشد.

این واحد تولیدی با 20 سال سابقه سعی دارد خدمات و گارانتی محصولات را به صورت کاملا حرفه ای در اختیار خریداران عزیز قرار دهد.

شرکت-تولیدی-دستگاه-جوش-پلی-اتیلن-و-لوله-کاروگیت-اسپیرال-مسلح

شرکت روتنگران پارسه اولین و بزرگترین تولید کننده لوله های گاروگیت اسپیرال مسلح قطره بزرگ و دستگاه های جوش لوله پلی اتیلن در خاورمیانه

معرفی مدیریت

گروه تولیدی صنعتی روتنگران پارسه با داشتن سالها تجربه فعالیت خود را از سال 1380 با جذب مهندسین و تکنسینهای این رشته آغاز نمود، این شرکت از بدو تاسیس با تکیه بر دانش و فن آوری روز دنیا و استفاده از سرمایه های انسانی خود و انتقال فن آوری های نوین و بکارگیری مهندسین زبده رشد قابل توجهی در مهندسی و اجرای پروژه های آب و فاضلاب و پروژه های انتقال آب کسب کرده است مدیریت نوین و پویا، تعهد به ارزشهای انسانی و شایسته سالاری و بومی سازی تکنولوژی های روز دنیا از جمله دستاوردهای گروه تولیدی روتنگران پارسه میباشد. مدیریت روتنگران پارسه با کسب اطلاعات روتین دنیا سعی در بهینه سازی و بروز کردن واحد تولیدی و محصولات تولیدی خود دارد.

ماشین الات بروز و استفاده از بهترین متریال در امر تولید واستفاده از QC در عملیات تولید و عرضه به مشتریان از حساسیتهای مدیریت گروه تولیدی روتنگران پارسه می باشد. با توجه به استفاده از بازارهای کشورهای همسایه و عرضه محصوالت با کیفیت مدیریت این شرکت را موفق به اخذ گواهینامه های داخلی و خارجی شده و لوح های تقدیر مبنی بر صادر کننده نمونه و گواهی CE & ISO شده است.

مدیریت گروه تولیدی روتنگران پارسه بعد از سالها تلاش در این حوزه همیشه کسب رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و با ارائه کالیبراسیون و خدمات رایگان در حوضه ساخت ماشینهای جوشی پلی اتیلن این شرکت را با شرکت های مشابه متمایز نموده است. کسب رتبه A در انجمنهای داخلی و خارجی حکایت از برند بودن و استفاده از مدیریت بالای مجموعه روتنگران پارسه می باشد.

 

مشتری مداری، خدمات پس از فروش ، کیفیت و کمیت محصول، بسته بندی و… از ایده ها و افکار مدیران این مجموعه میباشد.

 

واحد فروش

گروه تولیدی روتنگران پارسه با سالها تجربه در امر فروش و بازرگانی داخلی و خارجی مشتریان وفادار خود را حمایت و به بالاترین کیفیت خدمات خود را عرضه مینماید. گروه تولیدی روتنگران پارسه با برگزاری دوره های آموزشی جهت مدیران فروش سیستم مدیریت فروش را مطابق با آخرین تکنولوژی های روز ارائه مینماید مدیران فروش با اطلاعات فنی کامل در خصوص محصولات تولیدی پاسخگوی شما عزیزان و مشتریان عزیز در تمام ساعات شبانه روز می باشد .

بازرگانی واحد فروش داخلی

بازرگانی فروش داخلی روتنگران با ارائه اطلاعات فنی در خصوص محصولات تولیدی و همچنین شرکت در مناقصات داخلی کارگشای سوالات و اطلاعات در خصوص ماشینهای جوش می باشند.

نمایندگی های داخل فروش 

واحد نمایندگی فروش در شهرستانهای ایران جهت ارائه خدمات به مشتریان در تمامی استانهای ایران فعال بوده و آماده خدمات رسانی میباشد.

واحد بازرگانی خارجی 

گروه تولیدی روتنگران پارسه بجهت داشتن مشتریان وفادار در خارج از کشور و جهت خدمات رسانی به آن عزیزان اقدام به واگذاری نمایندگی نموده است. جهت دریافت هرگونه قطعات و خدمات پس از فروش مشتریان خارج از کشور میتوانند به نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه نمایند.

 

تلفنهای واحد فروش و پشتیبانی روتنگران پارسه :

 

 

چشم انداز و بیانیه ماموریت

گروه تولیدی روتنگران با داشتن سالها تجربه در خصوص سیستمهای تحت فشار و سیستمهای آب و فاضلاب سعی در تکمیل کردن محصولات تولیدی خود منجمله لوله های فاضلابی تا قطر 5000 میلیمتر را دارد تا سبد کالایی محصولات کامل و مشتریان با آسودگی خاطر کالای درخواستی خود را تهیه و در پروژهای خود استفاده نمایند. گروه تولیدی روتنگران در فاز توسعه ای خود لوله های کاروگیت مسلح را تاقطر 5000 میلی متر  و منهولهای روتاری را در سبد کالای خود عرضه خواهد نمود. ما برآنیم تا با آخرین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از بهترین ماشین الات و بکارگیری مهندسین و تکنسینهای دانشگاهی خدمات نوینی را در صنعت آب و فاضلاب به عرضه نمایش بگذاریم.

 

لوله کاروگیت – لوله اسپیرال – لوله زهکش – دستگاه های جوش پلی اتیلن – سپتیک پلی اتیلن – دستگاه الکتروفیوژن از محصولات تولیدی ما میباشد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

اعتبار شرکت روتنگران پارسه حاصل سالها تلاش مستمر برای حفظ کیفیت محصولات می باشد. بررسی های دقیق ، کنترل های پیاپی از مواد اولیه تا نحوه و نوع بسته بندی محصولات نهایی، باعث گردیده تا اعتماد به تولیدات تضمینی بر عملکرد حرفه ای روتنگران پارسه باشد از اینرو روتنگران پارسه محصولات خود را به مدت 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش مینماید.

 

محصولات روتنگران پارسه در برابر هرگونه نقص در مواد اولیه و نحوه ساخت تحت پوشش تضمینی این شرکت میباشد.

 

این تضمین شامل تمام وسایل و ابزار روتنگران به استثناء اجزاء وسایل برقی می باشد و از تاریخ تحویل تحت پوشش ضمانت بوده و از همان زمان مورد گارانتی و خدمات پس از فروش قرار میگیرد. جهت بهره گیری از این ضمانت شما میبایست دستگاه را به صورت کامل به یکی از نمایندگی های فروش و یا عاملین مجاز تحویل و خدمات خود را تحویل بگیرد. گروه تولیدی روتنگران پارسه محصولات تولیدی خود (دستگاه جوش پلی اتیلن – الکتروفیوژن) را زیر نظر بازرسین و تکنسینهای مجرب کالیبره و کنترل می نماید و از یک دوره یک ساله می توانید از کالیبراسیون استفاده نمائید.

 

آزمایشگاه و کنترل کیفیت

آزمایشگاه کنترل کیفیت روتنگران پارسه با هدف ایجاد مرکز تخصصی جهت ارائه خدمات آزمون روی ماشینهای جوش پلی اتیلن – الکتروفیوژن و لوله و اتصالات پلی اتیلن مطابق با استاندارد های بین المللی و ملی ایران تشکیل شده است . هدف از ایجاد این آزمایشگاه بالا بردن سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی و کسب رضایت مشتری و ارائه خدمات بهینه به مشتریان می باشد .

از اهداف ایجاد آزمایشگاه و کنترل کیفی:

1- رضایت مندی مشتریان از طریق بهبود کمی ، کیفی و سرعت ارائه خدمات

2- رعایت قوانین و استاندارد های ملی و بین المللی در آزمایشگاه

3- ارتقاء سطح مهارت و کارائی کارکنان از طریق آموزش برنامه ریزی شده پویائی خدمات

4- رعایت ضوابط قانونی در محصول تولیدی

5- پیگیری بموقع و مناسب شکایت رسیده از سوی مشریان

6- ایجاد ارتباط و همکاری با سازمانها و مراکز مسئول همانند استاندارد استانداردها و گواهی نامه ها

 

از اهداف بالای روتنگران پارسه تولید دستگاه های جوش پلی اتیلن – لوله کاروگیت پلی اتیلن و لوله های زهکش با بالا ترین کیفیت ممکن میباشد.

این شرکت با حضور در نمایشگاه های خارجی و داخلی و عرضه محصولات در بازارهای داخلی و خارجی و حمایت مشتریان عزیز از این مجموعه مارا به دریافت لوح های افتخار و تقدیر نامه های کیفی و کمی نموده است.

 

گروه تولیدی روتنگران به منظور فراهم آوردن بستر های لازم جهت ارائه محصولات عالی و اعتماد سازی هرچه بیشتر نزد مشتریان پس از گذراندن مراحل متعدد آزمونهای کیفی و استفاده از ماشین الات روز دنیا گواهی CE اروپا و همچنین اخذ گواهی نامه ISO موقف به کسب گواهی نامه استاندارد گردیده است.

گروه تولیدی روتنگران پارسه مفتخر است با حضور در نمایشگاه های بین المللی لوح تقدیر بهترین تولید کننده دستگاه جوش پلی اتیلن را در نمایشگاه آب و فاضلاب دریافت نماید. صادرات به کشورهای عراق – باکو – ارمنستان و کشورهای اروپایی از افتخارات این شرکت می باشد.

ضوابط و شرایط خرید اقساطی محصولات روتنگران

گروه تولیدی روتنگران پارسه جهت حمایت از حقوق مصرف کننده و حمایت از مشتریان و فادار این شرکت اقدام به فروش اقساطی از طریق بانک عامل ملت نموده است. این شرکت با عقد قرارداد با بانک ملت شرایط خرید اقساطی را به صورت LC داخلی فراهم نموده است . گشایش اعتباری و مشتریان عزیز میتوانند با گشایش حساب در یکی از بانک های ملت نسبت به دریافت پیش فاکتور از این شرکت اقدام و با ارائه پیش فاکتور دریافتی به بانک ملت از تسهیلات اعتباری 8 ماهه برخوردار شوند. لازم به توضیح است کلیه نمایندگیها و عاملین فروش نیز میتوانند از این امتیاز ویژه در خرید اعتباری محصولات اعتباری روتنگران بهرهمند گردند.

 

گواهی نامه ها و افتخارات

از افتخارات این شرکت تولید بروز محصولات پلی اتیلن و پلیمری در کشور عزیزمان ایران می باشد. این شرکت برای اولین بار لوله های کاروگیت اسپیرال مسلح را تا قطر 5000 میلیمتر در مجموعه تولیدی خود تولید و عرضه می نماید. گروه تولیدی روتنگران پارسه افتخار دارد استاندارد لوله های کاروگیت اسپیرال مسلح را با شماره 18871 ایران دریافت و محصولات تولید INSO18871 از موسسه استاندارد و استاندارد بین المللی 2015-2435 خود را مطابق با استاندارد ایران تولید و بروز رسانی نمایند این شرکت افتخار دارد. لوله های کاروگیت اسپیرال مسلح خود را در پروژه های ملی و صادرات به ایتالیا را در سرلوحه کارنامه کاری خود داشته باشد. لوح تقدیر در نمایشگاه های خارجی و داخلی از افتخارات ارزنده این شرکت می باشد.

درخواست قیمت
English
گفتگو در واتساپ