چشم انداز و بیانیه مأموریت


چشم انداز روتنگران پارسه

چشم انداز ما صداقت اخلاقی وحرفه ای، وفاداری و خدمت ارزش افزا با مشتریان و پیشرو بودن در بازار جهانی برای دستیابی به تولیدات و خدمات ارزشمند.

ماکیفیت را به عنوان عاملی تعیین کرده ایم که به مشتریان ارزش افزوده می دهد و انتظاراتشان رابرآورده می سازد و از آن نیز فراتر رفته و همواره امکان دستیابی به فرصت جدید برای ارائه خدمات نوین تر را فراهم آورده است.

مأموریت ما فرهنگ سازی در تولید و ارائه خدمات درجهت حمایت ازصنعت (گاز ،آب و فاضلاب ، … ) و تعدیل هزینه های جاری مشتریان بالقوه و بالفعل با بهره گیری از نیروهای ارزشی ، متعهد و متخصص با استقرار فناوری اطلاعات (IT Governance) در سازمان به منظور ارزش آفرینی مستمر در حوزه فعالیت و خدمات ،خود را بین مشتریان و جامعه توسعه و تقویت نموده و فضای پشتیبانی و اعتماد را جهت ورود به بازارهای داخلی و خارجی فراهم نماییم .

اهداف ما

  • پاسخگویی به نیازهای جدید مشتریان و برقراری ارتباط مستمر با آنها / CRM
  • رسیدگی به شکایات در راستای افزایش رضایتمندی مشتری و نیز افزایش قابلیت سازمان جهت بهبود محصولات
  • برنامه ریزی و اقدام منظم و مداوم جهت پیشگیری و کاهش پیامدهای زیست محیطی و کاهش ضایعات
  • ارائه خدمات نوین مطابق با اصول و معیارهای حوزه سرآمدی
  • ارائه محصولات با سطح کیفیت متمایزو برتر
  • ارتقاء سطح دانش سازمانی و مدیریت آن
  • بهره گیری از تیمهای متخصص ومتعهد در حوزهای مختلف سازمان
  • استفاده بهینه از تجهیزات و ماشین آلات و برنامه ریزی منظم نگهداری و تعمیر زیر ساخت های تولیدی

مشتریان گرامی ، با سلام و احترام ‌
لازم به ذکر است که استفاده از محتوای برند روتنگران به صورت عکس و فیلم تنها با نمایش لوگوی روتنگران روی تصاویر امکان پذیر می باشد.
با علم به اینکه اکثر مشتریان به علت بازار رقابتی موجود تمایلی به ذکر نام برند در صفحات اجتماعی خود ندارند اما حق مالکیت معنوی کلیه طراحی ها و خروجی ابزار بازاریابی برند روتنگران متعلق به این برند می باشد و امکان استفاده از آن بدون لوگو میسر نمی باشد .
خواهشمند است در صورت تصمیم گیری بر اساس سیاست های داخلی مجموعه محترم خود به عدم اشاره به نام برند، نسبت به عکاسی کالا ها توسط خود اقدام فرمایید.
بدیهی است استفاده از تصاویر و ویدیوهای برند روتنگران با لوگو تایپ روی تصاویر نیاز به کسب مجوز نداشته و بلامانع می باشد .
با تشکر
روتنگران

درخواست قیمت
English
گفتگو در واتساپ