رعایت حق خریدار و فراهم آوردن رضایت کامل او از فرآیند خرید، از اهدافی است که مجموعه روتنگران پارسه همواره در تحقق آن کوشیده است. در سایت روتنگران پارسه کار پردازش و بستهبندی کالاها به دقت انجام میگیرد و تطابق اجناس با ویژگیهای اعلام شده در وبسایت بررسی میشود. با این حال نمیتوان بروز خطا را غیرممکن دانست. به همین منظور فروشگاه آنلاین روتنگران پارسه روند بازگرداندن کالاهای مرجوعی را در نظر گرفته است.
شرایط مرجوعی کالا چیست؟
درصورت رخ دادن هریک از موارد زیر، میتوانید کالایی که تحویل گرفتهاید را مرجوع نمایید.
وجود خرابی و مشکلات ظاهری در کالای ارسالی:
- وجود ترک، شکستگی، فرورفتگی و یا برآمدگی در بدنه محصول، به طوری که موجب تغییر جدی در شکل ظاهری آن شده و یا استفاده از آن را دچار مشکل کرده باشد.
ارسال کالای اشتباه:
- وجود اختلاف در سایز، رنگ و یا مدل بین محصول ارسال شده و کالای سفارش داده شده از طریق سایت فروشگاه
توجه: حتما هنگام تحویل کارتن سفارش خود در صورتی که کارتن بصورت آسیب دیده یا پاره شده بود سفارش را تحویل نگرفته و این موضوع را با شرکت ارسالی و پشتیبانی سایت هماهنگ کنید.
برای تست و مرجوع کردن کالا چند روز فرصت داریم؟
توجه داشته باشید که اعلام نقص یا عدم تطابق کالای تحویل گرفته شده با سفارش باید در 24 ساعت اول پس از اینکه بسته به دست مشتری رسید به واحد پشتیبانی سایت اطلاع داده شود . در صورت تایید مرجوع از سمت واحد پشتیبانی سایت 7 روز ضمانت مرجوعی به بسته مشتری تعلق میگرید تا دریافت کالا انجام گیرد و پس از این مدت، امکان مرجوع کردن کالا وجود نخواهد داشت. به همین منظور توصیه میشود پس از تحویل گرفتن مرسوله و در اولین فرصت، کالاها را از نظر هرگونه خرابی و یا مغایرت بررسی کنید